Waking up I see that everything is ok

一覺醒來我發現一切都很好

The first time in my life and now it's so great

這是我生命中第一次覺得如此地美妙

Slowing down I look around and I am so amazed

腳步放慢張望著,感覺這麼的驚奇

I think about the little things that make life great

原來一點小事就可以讓生命變得更好

I wouldn't change a thing about it

我不會改變這一點

This is the best feeling

這是最棒的感覺





This innocence is brilliant

純真是光芒耀眼的

I hope that it will stay

我希望能一直持續著

This moment is perfect

這一瞬間是完美的

please don't go away, I need you now

請不要離我遠去,我需要你

And I'll hold on to it

我會這麼堅持著

don't you let it pass you by

別讓它跟你錯過





I found a place so safe, not a single tear

我發現了一個地方,安全,連一滴眼淚也沒有

The first time in my life and now it's so clear

這是我生命中第一次覺得如此的清醒

Feel calm I belong, I'm so happy here

冷靜的感覺是適合我的,我很高興能在這

It's so strong and now I let myself be sincere

感覺如此強烈,這一刻我讓自己變得真誠

I wouldn't change a thing about it

我不會改變這一點

This is the best feeling

這是最棒的感覺





It's the state of bliss you think you're dreaming

在這讓人狂喜的狀況下你以為你正在做夢

It's the happiness inside that you're feeling

在內心深處你正感覺到如此幸福

It's so beautiful it makes you wanna cry

如此的美麗,讓你想放聲大哭












arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 dimm1211 的頭像
    dimm1211

    在日人妻奮鬥中!

    dimm1211 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()